Friday, November 21, 2008

MALAM AMAL SEMARAK SENI MENARA KUALA LUMPUR



Pada tanggal 15.11.2008 tepat pada pukul 7.45 malam di bilik persalinan Ball Room MENARA KUALA LUMPUR aku berdebar debar untuk memulakan persembahan pukul 8.Muke aku rase tebal sgt mase tu,tp tu lah kan org cakap kalau pakar ni mesti tau..Dalam aku berkhayal aku didergah oleh trainer aku Cik Linda Jasmine..Siap tegur aku...Anwar Y R U like this...Aku pn terperanjat n jawab lah..tak de aper lah Cik Linda...Jam dah hampir pukul 8.Aku dah mule rase tak tentu hala...Org dah mula memenuhi dewan..Aku tgk d=kat balik tabir tu Dato Zulhasnan Rafique dah ddk dah kat VIP sit tu..Aku makin gementar..Kaki aku dah mula menggigil...Kawan kawan aku dah ready dah nak bt show..Tapi aku tak tau knp hari tu aku rasa lain...rase macam nak balik je...Tapi aku kuatkan semangat aku..Musik tradisi dah mula dimainkan


Bila bila mase je kami kne klua...Tanpa aku berfikir panjang aku pn cakap kat Cik Linda,aku tak blh bt show malam tu..Cik inda terperanjat..dia pun berlalu pergi tinggalkan kami pergi kat PA System ntah aper dia cakap tak sampai 3 minit lagu pun bertukar ke lagi yang paling aku semangat..tanpa berlengan lagi aku pun berlari ke pentas untuk memulakan show...nanti aku sambung gambar lg....

No comments: