Thursday, November 6, 2008

BBQ PARTY@MALAM GALA PEMILIK 150

Pada tarikh yang dijanjikan 18/10/2008 tepat jam 6.30 ptg aku hidupkan enjin KUDA BESI HITAM OREN aku yang gagah berani.Dah berkilat katernyer(baru lepas basuh).Sambil menunggu enjin motor aku panas aku periksa buat kali terakhir barang barang keperluan dan aku pastikan tak de barang yang tinggal..Tepat jam 6.45 ptg aku menyusuri highway mrr2 terus menuju ke RV yang dijanjikan iaitu SHELL Sungai Besi(Arah Selatan).Sampai kat sane org pertama alu nampak KAK ROZA bru bli minyak 2t(VSX lg).Aku park kat tepi jalan klua yang aku tgk ade M kak roza,aku lpak kat mtr smbil sembang ngan kak roza.dalam sebatang rokok aku isap adelah 5 6 bijik m lak sampai(budak IBT termasuk ABOB(MARSHALL RIDE).Lepak lah ngan diorg...sambil tu borak lah pasal kelemahan motor memasing..tak laju lah,PV tak bukak lah semput lah n memacam lg.Aku rileks je lah..aku rase mtr aku tak de prob.Tepat jam 7 malam aku dapat call dri SPEEDER23(RUNNER RIDE) suh jalan dulu sbb dia bru hbs bt motor dia(PV prob).Aku pn cakap kat kak roza suh dia or ABOB brief sblm golek tayar...ble aku kire ade lah 20 bijik TZM pelbagai rupa n bentuk..Abob pn brief lah seperti biase..Lpas hbs tu ID_ZXR baca doa utk ride malam tu...Tugas sebagai runner tlah ditukar kat ASPIDE.Tepat pada pukul 7.30 tayar motor kami golek...Aku sambung ngan gambar sajo...

Gambar kat cni.tq
www.picasaweb.google.com/rmc.ridersmalayacommunity


dan tepat 12.30 kami golek tayar kembali utk balik ke KL.Alhamdulillah tepat jam 1.30pg kami sampai kat Sg Besi dan lepas tu semua mengikut arah masing2.

No comments: